feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Clik Me.

ebook

Sunday, May 11, 2008

Selamat Hari Ibu

Di sini Sempena hari Ibu Sedunia, saya dengan rasa kasih dan sayang mengucapkan selamat
hari ibu , terutamanya ibu saya yang sekarang ini tinggal di pasir Gudang , Johor, semoga ibu sentiasa sihat waalfiat dan berkati Allah, Ibu anaknda memohon maaf andaikata keterlanjuran kata bicara dan apa jua yang tak menyenangkan ibu, anaknda berjanji akan sentiasa mengingati ibu dan menjaga ibu selagi ada umur anaknda jua.Ibulah segala buat anaknda biarpun anaknda dah berkeluarga,maafkan anaknya ibu...maafkan andaikata terguris hati ibu dalam membesarkan anaknda ini. Ibu jua memberikan segalanya secara percuma buat anaknda dan anaknda akan berikan segalanya secara percumanya buat ibu tanda menghargai pengorbanan ibu.
Tak lupa saya mengucapkan Selamat Hari Ibu ini kepada Ibu mertua saya yanag berada di Muar , Johor yang sentiasa mengambil berat tetang diri anaknda sekeluarga .ibu mertuaku juga ibarat ibu sendiri yang selalu kerana mengagap saya seperti anaknya sendiri.. maafkan lah jua anaknda
sekeluarga.i love ibu
marilah kita bersama-sama menyayangi ibu kita,mari kita dakap ibu kita,sayangilah ibu kita
kerana jasa ibu tak ternilai untuk kita.Selamat Hari Ibu ...sediliboy

Selamat Hari Ibu dendangan Kumpulan Hujan

Dengarkanlah lagu, lagu ku ini
Ikhlas dari hati hanya untuk mu
Aku lah anak mu, anak mu yang selalu
Memelukmu menciummu

Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
Walau ku jauh disiniku harap kau terus
Menanti kepulangan ku tuk menemani
Mu hingga ke akhir nanti, aku janji

Kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
Punyai pari-pari iaitu kamu
Ku pastikan agar kau sentiasa bahagia
Inginku nyatakan kau milik syurga

Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
Walau ku jauh disiniku harap kau terus
Menanti kepulangan ku tuk menemani
Mu hingga ke akhir nanti, aku janji

Lirik kredit to Hujan 2u


No comments: